środa, 17 września 2008

ZKC 20 & NHnH 10 & KK 7 11

Zettai Karen Children - odcinek 20 jakoś mi się nie podobał. Znowu rozczulanie się nad tematami kto jest bardziej normalny, a kto nie. No ale cóż, zamuła też się czasami zdarza. Dodatkowo dodałem synchro do odcinka 19 pod Chihiro i zmieniłem te strolowane linijki.
Ep 20
Nogizaka Haruka no Himitsu - i wszystko się wyjaśniło w ciągu jednego odcinka. Kolejny wielki problem Haruki, która nie wie o co chodzi i dowiedzieć się nie chce. ;) Ach... brak mi słów...
Nie tłumaczyłem nazw własnych jakiś tam napoi i deserów bo chyba mija się to z celem skoro i tak oni to mówią łamanym angielskim.
Ep 10

Koi Koi 7 - i tyle. :) Jeszcze dwa odcinki do końca. Ale mnie coś strzela z tym fpsem. Normalnie, żeby zrobić synchro pod VSFilter trzeba się nieźle napocić. Dlatego te ostatnie epki ekstra dostają w paczce napist w formacie MPL2. Kto co woli i komu co lepiej działa.
Ep 11