niedziela, 9 sierpnia 2009

Hidamari Sketch 01-03 & Special 01-02

No to po kolei. Pierwsze trzy odcinki to wydanie zeroSUBS. Przekodowałem jeszcze raz, dialogi wrzuciłem na softa, rozmiar zmniejszony z 260 mb na około 220, poprawione kilka literówek. Co do specjali, to chciałem je zrobić już dawno, jednak nigdzie nie było dostępnego jakiegokolwiek dvdripa. Wreszcie ostatnio udało mi się jakieś znaleźć. Cudów nie było, rozdziałka jakoś 704x396, w niezbyt dobrej jakości. Ale musi być to, nie ma co wybrzydzać. ;) W sp01 jest słówko angielski "memory" (i jeszcze tam jakieś inne, ale mniejsza z tym). Celowo przetłumaczyłem to jako "wcześniej". Po prostu kolejna scena to pokazanie tego, co się wydarzyło kilka godzin wcześniej, więc nie ma co tu stosować określenia "wspomnienia", którego według mnie odnosi się do dalszej przeszłości. ;) Aha, kolejne odcinki zamierzam zrobić. Liczyłem na pomoc grupy, ale się okazało, że nic z tego. Czekałem, czekałem i zostałem wydymany. Sprawdza się powiedzonko: "Umiesz liczyć, to licz na siebie." (czy jakoś tak). ;)

01
02
03
Sp01
Sp02