poniedziałek, 23 stycznia 2012

Serwerowe problemy - znowu

Pewnie większość z Was wie, co ostatnio spotkało Megaupload. Fileserve, jak i kilka innych serwisów, tak się przestraszył, że postanowić zablokować możliwość pobierania plików dla ludzi z zewnątrz. Jak na razie ja mam dostęp do swojego profilu i mogę z niego pobierać, ale wiem, że niektórym osobom konta zostały poblokowane. Tak czy siak pliki nie są dla Was dostępne. W związku z powyższym postanowiłem dać sobie kilka(naście) dnia na przeczekanie, zanim zacznę szukać jakiegoś alternatywnego hostingu. Zobaczy, co z tego wszystkiego wyniknie. Musicie jakiś czas wytrzymać. Nie mam cud łącza i wolę nie ryzykować przenoszenia wszystkiego na jakiś inny niepewny serwer, z którego mi wywalą pliki po paru dniach. Zaglądajcie co parę dni. Dam znać, jak już coś się wyjaśni.